لیپوماتیک ران ها

ران ها يکي از اعضاي مهم در ظاهر و اندام هستند ، پاهاي چاق و پر مي تواند تناسب اندام فرد را به هم بريزد و از طرفي نيز باعث از بين رفتن زيبايي اندام شود.

بسياري از افراد که از داشتن ران هاي پر و برآمده رنج مي برند به دنبال راه هايي براي کوچک کردن چند سايز از آن هستند، ورزش هاي سنگين و رژيم هاي سخت مي تواند تاثير گذار باشد ولي براي کوچک کردن يک سانت از اين ناحيه نياز به مدت زمان يک ماه داريد، ليپوماتيک يک روش موثر است که مي توان با استفاده از آن در يک جلسه و بدون رِم باعث کاهش سايز يک تا چند سانتي متري از بدن شد.

لاغري با ليپوماتيک که به عنوان يک روش مفيد براي تناسب اندام مورد استفاده قرار مي گيرد ، با حفظ سلامت کلي بدن باعث کاهش سايز و از بين رفتن چربي ها به صورت دائمي مي شود.

زماني که چربي هاي اين ناحيه از بين بروند سلوليت يا چربي هاي سفت شده اين ناحيه نيز از بين مي رود و ظاهر پاها صاف و يک دست مي شود، در واقع ليپوماتيک مي تواند حالت پوست پرتقالي ران ها را برطرف سازد .

ليپوماتيک ران ها طي يک جلسه انجام مي شود ،اين اقدام با بي حسي موضعي انجام مي شود و بيمار بعد از جراحي مي تواند به خانه بازگردد.

توجه داشته باشيد که اين جراحي با استفاده از دستگاه ليپوماتيک انجام مي شود و براي اين کار نيازي به برش يا جراحي باز نيست، اين کار با ايجاد يک شکاف بسيار کوچک به اندازه ي سر انگشت و وارد کردن ميله ي فلزي بسيار نازکي به نام کانولا انجام مي شود ،جراح قبل از انجام ليپوماتيک موارد مورد نظر را با شما بررسي کرده و از شما مي خواهد تا سوابق بيماري خود را به ايشان اعلام نماييد تا بتواند بهترين تصميم را براي نحوه ي عمل در رابطه با لاغري ران ها بگيرد .
منبع: دکتر پرنيا