تزریق چربی بعد از لیپوماتیک

در ساير روش هاي لاغري بافت چربي به صورت کامل تخريب مي شود اما در ليپوماتيک چربي ها کاملا زنده و سالم خواهند بود و بدون هيچ گونه آسيبي مانندن سوختن بيرون کشيده خواهند شد ، از اين رو مي توان چربي تخليه شده را در اندام هاي ديگر تزريق نمود و عملا به اين فرآيند ترنسفر چربي مي گويند .
امکان انتقال چربي از شکم و پهلو ها به قسمت هايي مانند سينه و باسن وجود دارد و اين يک جراحي معمول مي باشد ، البته چربي در اندام هايي مانند دست ها، صورت ، گونه ها و قسمت هاي ديگر نيز تزريق مي شود . همين ويژگي باعث مي شود که از ليپوماتيک به عنوان جراحي پيکر تراشي ياد کنند .

آيا چربي تزريق شده بعد از عمل ليپوماتيک جذب مي شود ؟
در حالت کلي بعد از تزريق چربي مقداري از آن جذب بدن مي شود و حجم آن کاهش مي يابد ، اما براي رفع اين مشکل در زمان تزريق بيشت تر ازحد نياز تزريق انجام مي شود تا بعد از جذب چربي بيمار به نتيجه ي ايده آل برسد . به همين منظور است که بعد از تزريق چربي در روزهاي ابتدايي شاهد حجم بيشتري از انتظار خود خواهيد بود ، اما جاي نگراني نيست.
آيا تزريق چربي در سينه وباسن دائمي است؟
بله اين بافت هاي تزريق شده به صورت دائمي باقي مي مانند اما عوامل مانند تحرک زياد و کاهش وزن در کاهش سايز آن تاثير مي گذارد و شما نياز داريد تا بعد از تغييرات در بدن تزريق چربي را تمديد نماييد .