بازگشت چربی بعداز لیپوماتیک

بسياري از افراد از چاقي شکم و پهلو ها رنج مي برند از اين رو به دنبال جراحي هاي مختلف براي زيبايي اندام هستند اما پيدا کردن مطمئن ترين جراحي براي اين کار کمي دشوار است . ما به شما لاغري با ليپوماتيک را پيشنهاد مي کنيم؟
ليپوماتيک که يک روش غير جراحي براي لاغري محسوب مي شود به عنوان لاغري در يک روز معروف است. البته عنوان هاي ديگري مانند پيکرتراشي براي لاغري با ليپوماتيک هم داده اند.
اکثر افرادي که براي عمل ليپوماتيک مراجعه مي کنند از شکم بزرگ و پهلوهاي بيرون زده شاکي هستند. بد نيست بدانيد که ليپوماتيک به عنوان يک روش براي برداشتن دائمي چربي ها محسوب مي شود.
برگشت پذيري بعد ليپوماتيک
ليپوماتيک با اثر شگفت انگيزي که برروي چربي ها مي گذارد باعث از بين رفتن آنها مي شود که در نهايت نيز به صورت موضعي از بدن تخليه مي شوند.
نگراني افراد از بازگشت چربي ها
آيا چربي هاي تخليه شده بعد از جراحي باز مي گردند؟
بازگشت چربي ها بعد از ليپوماتيک يکي از دل نگراني هاي افراد محسوب مي شود. گفتني است که چربي هاي برداشته شده در ناحيه ليپوماتيک شده براي هميشه از بين مي روند و اگر چاقي صورت بگيرد در آن ناحيه ديده نخواهد شد .

پيش از اين نيز به تعداد سلول هايي که در روش ليپوماتيک از بين رفته بودند اشاره کرده ايم بنابراين زماني که از تعداد سلول ها در اين ناحيه کاسته شود احتمال بازگشت چاقي مجدد بسيار کم خواهد بود.
اگر تمايل به لاغري با ليپوماتيک داريد بايد يک مرکز معتبر را انتخاب کنيد. يک کلينيک بهداشتي و مجهز مي تواند بسياري از نگراني هاي شما را کنار بگذارد. بعد از آن نياز است تا در انتخاب جراح براي ليپوماتيک نهايت دقت را به کار بگيريد تا بتوانيد نتيجه اي موفق از عمل داشته باشيد.
منبع: دکتر پرنيا