بعد از عمل لیپوماتیک چه کنیم ؟

لاغري با ليپوماتيک يک راز براي لاغري موضعي و تناسب اندام است ، بد نيست بدانيد که دوره ي نقاهت در عمل ليپوماتيک بسيار کوتاه بوده و حدود ? تا ? روز نياز به استراحت مي باشد .در اين مقاله بعد از عمل ليپوماتيک را توضيح خوايم داد.

توجه داشته باشيد که بعد از ليپوماتيک به دليل اينکه چربي ها نمي سوزند و در واقع آسيبي به چربي ها وارد نمي شود و بافت آن سالم مي ماند .

مي توانيد از جراح درخواست کنيد که چربي هاي برداشته شده را به باسن ، سينه ، صورت (گونه ، لب و خطوط وچروک هاي پوستي ) ، پشت دست ها و .. تزريق نمايد و در واقع با يک تير دو نشان زده باشيد .

بعد از عمل ليپوماتيک چه بايد کرد؟

نياز است که دو تا سه هفته بعد از ليپوماتيک گن بپوشيد ،اين گن باعث مي شود که بدن شما فرم بهتري بگيرد و حجم بدن کاهش يابد . بعد از ليپوماتيک کبودي زيادي وجود نخواهد داشت و اين ميزان مختصر نيز به زودي بهبود مي يابد .

ليپوماتيک ورم کمتري نسبت به روش هاي ديگر دارد و اين تورم نيز بعد از يک هفته از بين مي رود .

دوره ريکاوري بعد از عمل ليپوماتيک نسبت به ساير روش ها کوتاه تر بوده و فرد به راحتي مي تواند کارهاي خود را انجام دهد.

بعد از عمل ليپوماتيک حتما راه برويد ، اين اقدام باعث مي شود تا خطر آمبولي ريه از شما دور شود ، راه رفتن بعد از جراحي هرچند که دشوار و سخت است اما انجام ان مي تواند خيال شمارا از قبل راحت تر نمايد .

به ياد داشته باشيد که نتايج نهايي بعد از سه ماه بروز مي نمايد و قبل از آن نمي توان نظر قطعي در رابطه با نتيجه ي ليپوماتيک داد ، هرچند که شما فورا بعد از جراحي تغييرات به وجود آمده را به خوبي مشاهده خواهيد کرد .

پوست شما بعد از حدود ? ماه به ميزان قابل توجهي از ليفت و سفت شدن خواهد رسيد ، زيرا ليپوماتيک هم زمان با خروج چربي ها باعث ليفت پوست مي شود .

استفاده از گن و رعايت رژيم غذايي بعد از ليپوماتيک را فراموش نکنيد.

منبع: دکتر پرنيا