خلاصه مزایای روش لیپوماتیک نسبت به سایر روشها

1- ليپوساکشن به معني خارج کردن چربي هاي منطقه اي و موضعي با قدرت مکش است.
2- در تکنيک اولتراسونيک ، چربي با قدرت امواج گرمايي شکسته و سپس با دستگاه مکش خارج مي شود ،‌اين روش هم به علت اثرات گرمايي مي تواند باعث سوختگي و از دست رفتن پوست و سوختگي بافتهاي عمقي شود . هزينه ليپوماتيک
3- در تکنيک ليپوليزر استفاده از ليزر قبل از انجام ليپوساکشن است يعني پس از تزريق مايع تامي سنت چربيها به کمک ليزر شکسته مي شوند و سپس به صورت چربي مايع شده خارج مي شود، اين روش البته در دست پزشکان محتاط و ماهر مشکل خاصى بدنبال نداشت ولى در مواردى بدليل بى احتياطى پزشک و يا استفاده از دستگاه هاى غير استاندارد با درجات بالا ، سوختگى پوست و يا فيبروز و سفت شدن منطقه اى زير پوست ديده ميشد .
هر نوع تخليه چربي از هر ناحيه و به هر مقدار ممکن از شکم ، پهلو ، ران ( داخلي و خارجي ) زانو ، Calves، آرنج ، کمر ، باسن ، ران هاي شل ، چانه ، گردن ، Love Handles ، ژنيکوماستي ، مناطق فيبروز ، چربي سطحي ،در مرد و زن از ?? سالگي و با هر نوع تيپ پوستي و هر نوع چربي ( آسيايي ، آفريقايي ، …..) انجام مي شود
توقف حرکت هنگام برخورد با بافتي به جز بافت چربي Micro-pumping system : اين امکان را فر اهم مي آورد که بيشترين بافت چربي بدون افزايش فشار در منطقه برداشته شود .
بدون پخش گرما و حرارت است
داراي گواهينامه هاي ???K,KFDA,EC Marking
خلاصه فوايد دستگاه براي بيمار و مقايسه آن با ليزر ليپوليز :
عدم امکان سوختگي پوست
عدم نياز به بيهوشي ولي انجام آن بايد حتما در کلينيک با امکانات کامل اتاق عمل انجام شود زيرا افراد قليلي که بيحسي موضعي را تحمل نمي کنند ممکن است نياز به بيهوشي مختصر باشد.
کاهش ريسک احتمال آمبولي و پارگي احشا
کمترين ميزان تروما ( کاهش شگرف در ايجاد کبودي ادم و درد)
کمترين درد
بهترين نماي پوست ( بهترين Retractionو کشيدگي پوست)
کمترين زمان بهبودي بعد از درمانPost-op Recoveryو دوره کوتاه نياز به استفاده از گن
کمترين عوارض احتمالي
کمترين غير يکنواختي ظاهري
قابليت دسترسي به مناطق سخت ( کمر ، نواحي فيبروزه و …..)
درمان مناطق حساس و ظريف ( زانو
calves، باسن و …….) با بالاترين دقت