چه قسمت هایی را می توان لیپوماتیک کرد؟

ليپوماتيک براي نقاط بسيار حساس و کوچک نيز مورد استفاده قرار مي گيرد . مي توان از اين دستگاه براي لاغري پا،صورت،را،شکم و پهلو و بازو ها استفاده کرد .

ليپوماتيک پهلوها
در اين روش از يک ميله ي فلزي به نام کانولا استفاده مي شود، اين ميله بعد از ورود به منافذ چربي چربي ها را بيرون مي کشد و باعث ليفت هم زمان پوست نيز مي شود، قدرت ليفت در ليپوماتيک بسيار زياد است و بعد از جراحي اثري از جاي برش يا بخيه وجود نخواهد داشت. اين روش يکي از ايمن ترين راه ها براي لاغري است، دستگاه ليپوماتيک داراي حساسيت بالايي است و در کمترين زمان شمارا به اندام ايده آلتان برساند .

ليپوماتيک کمر
تجمع چربي در پشت کمر يکي از مشکلاتي است که افراد چاق با آن روبه رو مي شوند، اگر تجمع چربي در اين ناحيه زياد باشد کمر فرد دچار افتادگي مي شود و چاقي اين ناحيه باعث مي شود تا اندام و تناسب آن دچار بهم ريختگي شود.
دقت داشته باشيد که از بين بردن چربي هاي اين ناحيه بسيار سريع و راحت انجام مي شود و شما مي توانيد در کمترين زمان ممکن از شر چربي هاي اضافي اين ناحيه خلاص شويد . بايد توجه کنيد که انتخاب جراح مناسب براي اين جراحي از اهميت ويژه اي برخوردار است تا در حين و بعد از جراحي ليپوماتيک دچار مشکل نشويد .

ليپوماتيک صورت
ليپوماتيک صورت يک راه براي جوانسازي صورت است که مي تواند تا حد بسيار زيادي از چاقي صورت بکاهد، وجود غبغب در زير گلو باعث مي شود تا چهره افتاده شود و سن بالاتر از آنچه هست به نظر بيايد.
کوچک کردن غبغب و يا رفع چاقي صورت يک مشکل هميشگي در زنان و مردان بوده است، زيرا رژيم يا ورزش مشخصي براي از بين بردن چربي اين ناحيه وجود ندارد.