لاغری بازوها با لیپوماتیک

اگر از داشتن بازوهاي بزرگ و حجيم ناراضي هستيد.بدون شک از روش هاي مختلفي براي کوچک کردن آن استفاده کرده ايد .

استفاده از ماساژهاي موضعي

تمرينات هوازي براي بازوها

استفاده از دمبل و حرکات ورزشي سنگين

گرفتن رژيم هاي مختلف براي سوزاندن چربي ها

استفاده از ويبراتورهاي مختلف براي کاهش حجم چربي ها

رفتن به سونا ي خشک و ماساژ دادن چربي ها براي تعريق بيشتر

و…. بسياري راه هاي ديگر براي لاغري که ممکن است يک يا چند نمونه از آنهارا امتحان کرده باشيد ولي در پاسخ چيزي جز پشيماني و نا اميدي دريافت نکرده باشيد .روش هاي نامبرده هرچند کارآمد و اصولي باشند اما ممکن است از صبرو حوصله ي فرد خارج باشد که ماهها وقت خود را صرف تمرينات سخت و زمان بر کند . البته گفتني است که ورزش کردن يک امر واجب براي سلامتي است و هر فرد بايد روزانه يک ساعت ورزش کردن را در برنامه ي روزانه ي خود بگنجاند .
امروزه پيشرفت تکنولوژي و رشد جراحي هاي زيبايي ، ايده آل هاي ذهني افراد را به سرعت برآورده و به آنها هديه ميدهد .

ليپوماتيک نيز يکي از روش هاي نوين در عرصه ي لاغري موضعي است که ميتواند بافت هاي چربي را که سالها انباشته شده اند را بشکند و سپس ان را از بدن تخليه نمايد . در طي جراحي ليپوماتيک بيمار هيچگونه درد و خونريزي نخواهد داشت و بعد از گذشت يک روز ميتواند فعاليت هاي خود را آغاز نمايد . لاغري چند سانت از بدن در يک جلسه امکان پذير است و بيمار به راحتي ميتواند يک تا چند سايز از حجم چربي هاي خود را از دست بدهد . هزينه ليپوماتيک

با اين حال رسيدن به يک اندام ايده آل رويا نيست و در صورتي که اين کار توسط يک فوق تخصص زيبايي انجام شود ، تجارب و مهارت پزشک در بدست آوردن بهترين نتيجه بي تاثير نخواهد بود.
منبع: دکتر پرنيا