دندانپزشک زیبایی خوب در تهران کیست؟

  يکي از مهمترين نکاتي که براي داشتن يک بهداشت دهان خوب بايد در نظر داشت، داشتن يک دندانپزشک خوب است که به او اعتماد داريم. نکته مهم در زمينه انتخاب يک دکتر دندانپزشک خوب اين است که، بهتر است در انتخاب خود دقت کنيم تا مرتبا مجبور به عوض کردن دندانپزشک خود نشويم. معمولا دندانپزشکي محيط پر استرسي است و مراجعه بار اول هم پر استرس ترين جلسه دندانپزشکي است. علاوه بر اينکه دندانپزشکي که هميشه شما را درمان ميکند، به تاريخچه پزشکي و دندانپزشکي شما آگاه است ، چگونگي برخورد با شما و نحوه کاهش استرس شما را مي داند و در مجموع ميداند که با چه شرايطي برخورد دارد.

 

 

بهترين دندانپزشک زيبايي در تهران

 

براي انتخاب بهترين دکتر دندانپزشک خانم يا آقا در تهران و ساير شهرها از ليست پزشکان متخصص ، بايد به چند نکته توجه داشته باشيم:

 

?. شهر و منطقه محل سکونت، به طور مثال دندانپزشک خوب در تهران يا بهترين دندانپزشک تهران. حتي در شهري مثل تهران هم نميتوان فقط به اين موضوع اکتفا کرد که بهترين دندانپزشک شهر کيست ؟! بلکه دسترسي آسان از محل کار يا زندگي شما نيز از اولويت بالايي برخوردار است. به طور مثال به دنبال دکتر دندانپزشک خوب در غرب تهران يا شرق تهران بگرديم.

?. انجمن دندانپزشکان و انجمن دندانپزشکي ايران ، نام تمامي فارغ التحصيلان رشته دندانپزشکي را آورده، به اين ترتيب ميتوانيد مطمين شويد که فردي که به او مراجعه ميکنيد، داراي مدرک دکتراي دندانپزشکي هست.

 

?. از ويژگيهاي يک دندانپزشک خوب به روز بودن و شرکت در دوره هاي مختلف مربوط به حرفه دندانپزشکي و داشتن certificate هاي مربوط به آنهاست.

 

?. همکاري با متخصصين مختلف در رشته دندانپزشکي( متخصص درمان ريشه، دندانپزشک ترميمي، دندانپزشکي ايمپلنت ، دندانپزشک اطفال خوب ، متخصص زيبايي دندان و ...) و ارجاع بيمار در صورت صلاحديد و بدون در نظر گرفتن هيچ انگيزه مالي ، يکي از ويژگيهاي دندانپزشک خوب است.

اصولا يک دندانپزشک عمومي خوب ، ميتواند راهنماي شما براي انجام درمانهاي صحيح و به موقع ، با هزينه هاي درست و معقول باشد. دندانپزشکان آموزش داده شده اند تا پيشگيري کننده باشند و آموزش دهنده و در عين حال درمان کننده. هميشه به اين نکته توجه کنيم که به پزشک يا دندانپزشکي مراجعه کنيم که اولويتش سلامت بيمارش است.

يک جراح دندانپزشک خوب بايد بتواند نيازهاي درماني بيمار را بشناسد و به ترتيب اولويت ( بررسي منافع بيمار ) به درمان آنها بپردازد.

?. هميشه دندانپزشکي ، يکي از محلهاي انتقال عفونت بوده و يکي از پر خطرترين اعمال پزشکي جهت انتقال انواع ويروسهاي کشنده مثل HIV و هپاتيت B وC. پس هميشه مطب يا کلينيکي را انتخاب کنيد که از عدم انتقال عفونت در آن مطمين هستيد.و ميدانيد که در آن استريليزاسيون به درستي انجام ميگيرد.

?. يک دندانپزشک خوب ،هرگز کور کار نميکند. داشتن راديوگرافي از دندانهاي شما از اصول شروع به کار در دندانپزشکي است.

?. محل فارغ التحصيلي دندانپزشک شما نيز از اهميت بالايي برخوردار است. هرچه دانشگاه محل فارغ التحصيلي بهتر و معتبرتر بوده باشد، بالطبع دندانپزشک شما تحت نظر اساتيد برتر و تحت آموزشهاي حرفه اي تري قرار گرفته.

?. اگر براي داشتن دندانهاي زيبا، به دنبال دکتر دندانپزشکي زيبايي در بين بهترين دندانپزشکان زيبايي تهران مي گرديد؛ هميشه به پيشينه و کارهاي قبلي دندانپزشک خود مراجعه کنيد. سابقه دندانپزشک  در زمينه کارهاي زيبايي دندان ميتواند راهنماي شما براي پيدا کردن بهترين دندانپزشک زيبايي باشد.