لاغری صورت با لیپوماتیک

ليپوماتيک يک روش مطمئن براي از بين بردن دائمي چربي هاست ، با استفاده از اين روش ميتوانيد بافت هاي چربي سفت و حجيم شده را از زير پوست بيرون بکشيد و صاحب يک اندام لاغر و بدون چربي شويد .

انباشته شدن چربي ها در تمامي نقاط بدن امکان پذير است اما ممکن است عضو مشخصي مقدار بيشتري چربي در خود ذخيره نمايد .معمولا در خانم ها توده هاي چربي در پاها و باسن و در آقايان چربي ها در پهلو و شکم ذخيره ميشود.

ممکن است تجمع چربي ها در صورت نيز اتفاق بيافتد ، داشتن غبغب يک ناراحتي براي افرادي است که زيبايي ظاهري برايشان اهميت ويژه اي دارد، وجود مقدار زيادي چربي در اطراف چانه و زير گلو ممکن است گردن شمارا کوتاه و صورتتان را چاق نشان دهد. عموما ورزش و يا رژيم مشخصي براي اين قسمت از بدن وجود ندارد که بتواند به صورت کامل چربي هارا از بين ببرد و پوست را به حالت قبل بازگرداند .

لاغري صورت با ليپوماتيک

خوشبختانه به کمک ليپوماتيک ميتوان اين امر را ميسر ساخت و جراح در يک اقدام کوتاه مدت ميتواند چربي هاي اين ناحيه از صورت را از بين ببرد .از مزاياي ليپوماتيک براي صورت اين است که پوست حالت الاستيک خود را حفظ و عمل ليفت همزمان نيز انجام خواهد شد. ليفتينگي که در ليپوماتيک وجود دارد در ساير روش هاي لاغري موضعي ديده نميشود . دستگاه ليپوماتيک

در واقع پوست وارد مرحله اي ميشود که همزمان با تخليه چربي به مقدار قابل توجهي دچار کشيدگي و سفت شدن خواهد شد.

معمولا با بالارفتن سن پوست ناحيه تحتاني صورت دچار افتادگي و شل شدگي خواهد شد ،نتيجه ي اين عارضه ميتواند باعث ايجاد غبغب در زير گلو بشود که باعث ميشود چهره ي فرد خسته و سن او بالاتر از آنچه هست به نظر بيايد،با توجه به ليفت قابل توجهي که دستگاه ليپوماتيک دارد ميتواند بخش عظيمي از پوست هاي اين ناحيه راسفت و به سمت بالا هدايت نمايد. در واقع جوانسازي صورت از اين طريق ميسر خواهد بود. امروزه ليپوماتيک جايگاه ويژه اي در بين مردم و جراحان زيبايي پيدا کرده است و ميتواند بسياري از مشکلات ناشي از چاقي هاي موضعي را درمان نمايد .
منبع: پرنيا