درباره لیپوماتیک شکم

ليپوماتيک شکم روشي است که مي تواند در يک جلسه کوتاه ميزان قابل توجهي از چربي هاي بدن را کاهش دهد، بسياري از افراد از داشتن شکم و پهلو هاي آويزان رنج مي برند و البته اين مساله در زندگي شخصي و اجتماعي آن ها تاثير منفي مي گذارد .
پيروي از رژيم و تمرينات سخت شکمي روش هاي معمولي هستند که براي از بين بردن چربي هاي بدن مورد استفاده قرارمي گيرند، زماني که شما تصميم به لاغري مي گيريد و با انجام ورزش مي خواهيد يک شکم صاف و زيبا داشته باشيد و به آن دست نمي يابيد بدون که نا اميد خواهيد شد . اما جاي نگراني و نا اميدي نيست زيرا به کمک روش کم تهاجم ليپوماتيک مي توانيد اندام ايده آل و زيباي خود را بدست آوريد.

ليپوماتيک چيست؟
ليپوماتيک در واثع يک دستگاه است که به يک ميله ي بسيار نازک فلزي مجهز است ، اين ميله با ورود به بافت چربي با ايجاد لرزش باعث خورد شدن سلول هاي چربي مي شود ، همانطور که بيان شد مرحله ي شکست چربي ها در اين روش به کمک لرزش و ارتعاش است و هيچ گونه حرارتي مورد استفاده قرار نمي گيرد . چربي ها بعد از خورد شدن از طريق ميله ي کانولا بيرون کشيده مي شوند و رفته رفته حجم چربي هاي اطراف ناف و دور شکم کاهش داده خواهد شد .