تفاوت لیپوماتیک با لیپوساکشن

شايد از تفاوت هاي ليپوماتيک و ليپوساکشن آگاه نباشيد اما با توجه به اهميت اين موضوع باعث مي شود تا شما دقيق تر به روند جراحي با اين روش ها نگاه کنيد .

تفاوتي که در ليپوماتيک وجود دارد امکان انتقال چربي در روش ليپوماتيک است .

پيش از اين جراح نمي توانست چربي هاي بيرون کشيده را در مناطق ديگر به کار بگيرد، امروزه با جراحي ليپوماتيک مي توان بافت هاي چربي را از بدن بيرون کشيد و در قسمت هاي ديگر تزريق نمود. هزينه ليپوماتيک

مثلا ميتوان چربي هاي شکم را بيرون کشيد و بعد در قسمت هايي مانند باشن يا سينه و حتي پشت دست تزريق کرد. به همين دليل است که عنوان پيکر تراشي به جراحي ليپوماتيک داده شده است.ليپوماتيک سوختگي ايجاد نمي کند و باعث سوختن چربي هاي بيرون کشيده نخواهند شد.

ليپوساکشن چربي هاي زير پوستي را مي سوزاند و در واقع باعث از بين رفتن حيات چربي ها مي شود در حالي که چربي ها در روش ليپوماتيک نمي سوزند و اين قابليت را دارند که به ساير نقاط بدن منتقل شوند .عمل انتقال چربي در بدن که به آن پيوند چربي نيز مي گويند يک اقدام بسيار حساس و تخصصي است که بايد توسط فوق تخصص جراحي پلاستيک انجام شود. در صورتيکه اين جراحي در امکانات ويژه انجام نشود ممکن است عوارضي در فرد ايجاد نمايد .بسياري از افراد از اين موضوع بي اطلاع هستند که روش لاغري با ليپوماتيک يک شيوه ي نوين جراحي لاغري به صورت دائمي است و در صورتيکه عضوي از بدن ليپوماتيک شود بعد از جراحي چاقي دراين محدوده ديده نمي شود.
منبع: پرنيا