بهترین نتایج لیپوماتیک برای چه کسانی است؟

ليپوماتيک که يک روش موثر براي برداشتن چربي از بافت هاي بدن است ، به عنوان يک روش جراحي لاغري شناخته شده است که مي تواند حجم قابل توجهي از چربي ها را بيرون کشيده و به صورت ماندگار اندام فرد را دست نخوررده بگذارد.

لاغري با ليپوماتيک که امروزه به پيکر تراشي نيز معروف است براي بسياري از افراد سوالات بسياري را ايجاد کرده است .
ابدومينوپلاستييکي از سوالات مهم در اين زمينه اين است که جراحي ليپوماتيک بيشتر در چه افرادي مناسب است و بهترين نتايج جراحي را چه کساني دريافت مي کنند؟

ليپوماتيک نتايج مثبتي در افراد ايجاد مي کند اما ميزان موفقيت در افراد زير بيشتر است :
?- افرادي که اضافه وزن زيادي ندارند و وزن آنها تقريبا متعادل است . در واقع اين افراد با کاهش ميزان چربي هاي اضافي اندام خود را زيباتر مي کنند. ماند برداشتن چربي هاي پشت کمر و يا بازو ها
?- کساني که داراي وزن ثابتي هستند و دائم در حال نوسان نيستند ، اين افراد مي توانند براي زيبا سازي اندام خود ليپوماتيک را انجام دهند و در واقع ليپوماتيک را براي شکل و فرم دادن به بدن خود انتخاب مي کنند.
?- افرادي که با رژيم و ورزش لاغر شده اند و نقاطي از بدن آنها باقي مانده که نمي توانند چربي هاي آن را از بين ببرند. اين مشکل در چاقي هاي زير شکم و يا پهلو ها ديده مي شود .
?- افرادي که اضافه وزن بالايي دارند و براي کاهش وزن قادر به گرفتن رژيم يا ورزش کردن نيستند و مي خواهند وزن خود را ثابت کنند .
?- افرادي که مي خواهند چربي هاي يک نقطه از بدنشان کاهش يابد مثلا فقط چربي هاي شکم يا فقط چربي هاي قسمت ران

البته به اين نکته توجه داشته باشيد که در هر جلسه از عمل ليپوماتيک تا ? ليتر چربي قابل تخليه مي باشد مي توان در هر بار ? تا ? کيلو از وزن بيمار را کم کرد . اين مقدار چربي لاغري قابل توجهي در فرد ايجاد خواهد کرد .

منبع: پرنيا