آیا اندام من برای لیپوماتیک مناسب است ؟

ممکن است شما هم فکر جراحي ليپوماتيک را در سر داشته باشيد و بخواهيد که در يک فرصت مناسب به يک جراح مراجعه کنيد و از او بخواهيد که بدن شما را بتراشد . پيکر تراشي که همان لاغري با ليپوماتيک است يکي از روش هاي نوين براي رسيدن به اندامي ايده آل است .

پيش از اين در رابطه با افراد مناسب براي ليپوماتيک صحبت کرده ايم اما با بررسي دقيق تر مي خواهيم تا خودتان را براي ايده آل بودن اين جراحي بسنجيد.

جراحي ليپوماتيک براي برداشتن چربي هايي به کار مي رود که تا کنون قادر به از بين بردن آنها نبوده ايد . ممکن است بعد از رژيم هاي سخت و ورزش هاي سنگين شاهد يک معضل باشيد و آن هم آب نشدن چربي هاي پهلو و يا زير شکم است .

افرادي که به واسطه ي ورزش و تغذيه نتوانسته اند چربي هاي اضافي ناحيه کفل ها ، پهلوها، فيله ها، بازوها و .. ساير نقاط را از بين ببرند گزينه هاي خوبي براي جراحي ليپوماتيک هستند. قيمت ليپوماتيک

همچنين افرادي که قادر به گرفتن رژيم هاي بسيار سخت نيستند و از چاقي موضعي رنج مي برند هم براي اين جراحي مناسب هستند، درست مثل کساني که چاقي آنها در يک نقطه از بدن تجمع دارد ، مثل کساني که دست و پاهاي باريکي دارند ولي از داشتن يک شکم بزرگ رنج مي برند، يا کساني که پايين تنه ي بزرگ تري نسبت به بالا تنه دارند.

جراحي ليپوماتيک قدرت ليفت بالايي دارد و مي تواند براي افرادي مناسب باشد که بعد از زايمان و يا چاق و لاغر شدن هاي متعدد دچار افتادگي در عضلات شکم و بازو ها شده اند .

مزيت ليپوماتيک اين است که چربي هاي خارج شده از بدن مي توانند در قسمت هاي ديگري از بدن تزريق شوند . تزريق چربي هاي شکم به باسن يا سينه از شگفتي هاي اين عمل جراحي است که مي تواند بسياري از مشکلات اندام شما را برطرف سازد.

توجه داشته باشيد که افرادي با وزن هاي ايده آل که داراي چاقي هاي موضعي هستند نتايج بسيار درخشاني از اين عمل به دست مي آورند.
منبع: پرنيا