لاغری با لیپوماتیک چگونه است

امروزه رسيدن به اندام ايده ال و متناسب يک دغدغه ي جهاني شده است ، هميشه پوشيدن لباس هاي شيک و خوش فرم مي تواند انگيزه ي کافي براي ورزش کردن و گرفتن رژيم هاي طولاني را در فرد ايجاد نمايد . لاغري با ليپوماتيک از راه هاي درمان چاقي ميباشد.

اما گاهي مشاهده مي شود که با وجود شرايط سخت که هر فرد براي رسيدن به وزن و اندام ايده آلش تحمل مي کند نتيجه ي مطلوبي دريافت نمي شود . لاغري با ليپوماتيک يک شيوه ي نوين براي برداشتن چربي هاي اضافي مي باشد ، اين روش در مقايسه با ساير روش هاي مختلف سريع و نوين تر مي باشد.

پيش از ليپوماتيک دستگاه هايي نظير ليپوليز يا ليپوساکشن مورد استفاده قرار مي گرفت ، در بهره گيري از روش هاي ساکشن و يا ليپوليزر که منجر به تخليه چربي ها مي شد ، حالت تهاجمي تري نسبت به ليپوماتيک داشت. اين روش بسياربي خطر مي باشد و امروزه در دنيا يک روش مطمئن براي لاغري و تخليه چربي شناخته شده است .،لاغري با ليپوماتيک مخاطره اي براي فرد در پي ندارد و معمولا در طول يک جلسه نتيجه ي بسيار مطلوبي را به فرد متقاضي ارائه مي کند .به کمک ليپوماتيک تمام نواحي بدن که داراي توده چربي بوده را مي توان تراشيد و چربي هاي انباشته در آن ناحيه را از بين برد .
البته از بين بردن چربي ها در روش ليپوماتيک به معناي سوزاندن چربي ها نيست، عبارت برداشتن چربي براي ليپوماتيک مناسب تر است ، زيرا ليپوماتيک با قدري که دارد مانع از سوختن چربي ها مي شود و در واقع بافت و سلول هاي چربي را بدون کوچکترين آسيب از زير پوست بيرون مي کشد . به همين دليل است که يک مزيت بسيار فوق العاده را به متقاضيان ارائه مي نمايد و آن هم تزريق چربي بيرون کشيده شده در ساير نواحي است .
به کمک ليپوماتيک مي توانيد در ازاي کاهش سايز شکم و پهلوها، با تزريق چربي در باسن به آن فرم دهيد و يا سايز سينه ي خود را بزرگ تر نماييد .
عوامل ژنتيکي تاثير به سزايي بر چاقي فرد دارند، در اصطلاح عاميانه گفته ميشود فرد داراي استعداد چاقي و اضافه وزن است . از جمله علت هاي ديگر چاقي مي توان به نداشتن برنامه غذايي مناسب و نداشتن تحرک اشاره کرد که شخص را دچار اضافه وزن کرده است .
منبع: پرنيا