جراحی کوچک کردن سینه در آقایان

يکي از سوالات بسيار رايج مراجعين در رابطه با امکان جراحي سينه با ليپوماتيک و کوچک کردن آن مي باشد . اين جراحي که عمدتا براي شکم و پهلو و ران و بازو ها مورد استفاده قرار مي يگرد مي تواند در کاهش سايز سينه ها نيز تاثير داشته باشد . اما به صورت اختصاصي اين روش براي آقايان مجاز مي باشد .
جراحي کوچک کردن سينه در خانم ها ( ماموپلاستي ) روشي است که نياز به ايجاد برش و شکاف جراحي و کشيدن پوست وليفت آن دارد ، بنابراين جراحي کوچکي مانند ليپوماتيک نمي تواند پاسخ گوي اين عمل باشد . بنابر اين به خانم ها توصيه مي شود که براي کاهش سايز سينه هاي خود از جراحي ماموپلاستي به عنوان روش اصولي و علمي استفاده نمايند . قيمت ليپوماتيک

جراحي کوچک کردن سينه در آقايان

برخي افراد بر اين تصور هستند که فقط خانم ها دچار مشکلات سينه ميشوند و تمامي جراحي هاي سينه مختص بانوان است.
بايد توجه داشت که ممکن است آقايان نيز مشکلاتي در اين ناحيه احساس کنند .
ژنيکوماستي عنوان جراحي زيبايي براي آقايان است و مرداني که از مشکل بزرگي سينه و يا عدم قرينگي آن رنج ميبرند کانديد هاي مناسب براي انجام اين عمل زيبايي هستند .
البته در بسياري از موارد توده هاي درون سينه به قدري متورم و دردناک ميشوند که فرد بيمار را ناچار به عمل سينه مينمايد .
همان طور که گفته شد ژنيکوماستي براي افرادي مناسب است که از بزرگي سينه رنج مي برند ، اين جراحي عملا براي آقايان است .
بزرگي سينه در آقايان ميتواند بنا به دلايل فراواني رخ دهد و حالت عدم قرينگي يا بزرگي بيش از اندازه را ايجاد نمايد.
با اين روند بيمار در موضع مورد نظر احساس درد وتورم شديد دارد و از اين بابت رنج ميبرد .
پزشک طي جراحي ژنيکوماستي، بافت زير سينه را تخليه و چربي هاي آن را بيرون مي کشد .در نتيجه فرد بعد از جراحي احساس بهتري دارد و از درد و تورم ناشي از بزرگي سينه احساس راحتي ميکند .داشتن پوست سالم و سفت نتايج عمل جراحي را ايده آل تر ميکند و سينه در نهايت زيباتر خواهد شد .جراحي توسط يک جراح با تجربه ،بدون نياز به بيهوشي و تنها با بي حسي موضعي انجام مي گيرد .البته نوع جراحي با توجه به بافت سينه تغيير ميکند ، ممکن است بافت سينه غددي يا توده هاي چربي باشد .
انجام عمل ژنيکوماستي براي مرداني که دچار تورم و درد در سينه ، افزايش سايز سينه در يک طرف، مشاهده ي توده ي دردناک در سينه و بزرگي بيش ازحد سينه ها مي شوند لازم است .