لیپوماتیک شکم

داشتن يک شکم بزرگ و بد فرم باعث ناراحتي و داشتن يک شکم صاف و زيبا آرزوي بسياري ازمردم است .از اين رو در پي اقداماتي چون ورزش ، رژيم ، رژيم هاي عجيب غريب و نيز راه هاي سنتي و مدرن براي رهايي از چربي هاي اضافي خواهند بود . اما ممکن است اين روش ها کارآمد نباشد و يا نياز به مدت زمان زيادي داشته باشد .در اين مقاله ليپوماتيک شکم را ، جهت از بين بردن چربي هاي شکم اضافه خواهيم کرد.

از بين بردن چربي هاي شکم و پهلو بسيار سخت است و نياز به تمرينات سنگين و رژيم هاي طولاني اصولي دارد .

اگر به دنبال يک راه ساده براي از بين بردن و در واقع خالي کردن چربي هاي اطراف شکم هستيد ، ليپوماتيک را تجربه کنيد

ليپوماتيک از روش هايي است که ميتوان به راحتي چربي هاي اضافي دور شکم و ناف را از بين برد ، در واقع ليپوماتيک شيوه اي نوين در جراحي زيبايي است که ميتواند سلول هاي چربي را خورد و تخليه کند.
زمانيکه شما رژيم غذايي رابراي لاغر شدن انتخاب ميکنيد بعد از مدتي از حجم چربي هاي شما کاسته خواهد شد و احساس لاغري ميکنيد، اما با عدم رعايت رژيم و يا به هم زدن تعادل آن چاقي شما بازخواهد گشت .
ليپوماتيک يک روش براي حذف چربي ها و نيز لاغري دائمي شما خواهد بود .
دائمي بودن لاغري در اين روش به اين دليل است که ليپوماتيک سلول هاي چربي را کوچک نميکند ،بلکه آنهارا ميسوزاند و از بين ميبرد ، در واقع از تعداد سلول اي چربي شما کاسته ميشود و حتي اگر دوباره حجيم هم شوند تعداد آن بسيار کم خواهد بود که احساس چاقي کنيد . از اين رو اين روش براي افرادي که توانايي ورزش کردن و يا رژيم گرفتن هاي طاقت فرسا را ندارند توصيه ميشود .

ليپوماتيک کاملا بي ضرر است و عارض اي برجاي نميگذارد ، همچنين امکان تزريق چربي هاي شکم به ساير اعضاي بدن وجود دارد .ليپوماتيک يا پيکر تراشي به شما اين امکان را ميدهد که چربي هاي بدنتان را به ساير اعضا منتقل کنيد . و از يک اندام ايده آل لذت ببريد .