درباره روش انجام لیپوماتیک

ليپوماتيک جايگزين برتر ساكشن وليپوليزر ليپوماتيک جايگزين برتر ساكشن وليپوليزر روش ليپوماتيک جديدترين روش تخليه چربي از بدن با نتيجه اي کاملا متفاوت و باور نکردني در مقايسه با ساير روش هاي تخليه چربي مثل ساكشن ويا ليپوليزر است.
مرورى بر روشهاى قبلى :
1- روش ليپوساكشن به معني خارج كردن چربي هاي منطقه اي و موضعي با قدرت مكش است. سالها است كه اين روش انجام مي شود ابتدا با دستگاههاي قديمي نياز به بستري و بيهوشي عمومي بود و حجم چربي كمتري خارج مي شد و ميزان خونريزي تورم ودرد بيشتر بود ، ضمناً بيمار تحت بيهوشي عمومي و خطرات آن قرار مي گرفت و احتمال آمبولي نيز بيشتر بود و بيمار حدود يك سايز كم مي شد. با ابداع روشهاي نوين از قبيل ليپوماتيک بتدريج پزشكان رو به روشهاي كم خطرتر و سريعتر آوردند.
2- در روش اولتراسونيك ، چربي با قدرت امواج گرمايي شكسته و سپس با دستگاه مكش خارج مي شد ،‌اين روش هم به علت اثرات گرمايي مي تواند باعث سوختگي و از دست رفتن پوست و سوختگي بافتهاي عمقي شود .
3- در روش ليپوليزر استفاده از ليزر قبل از انجام ليپوساکشن است يعني پس از تزريق مايع تامي سنت چربيها به کمک ليزر شكسته مي شوند و سپس به صورت چربي مايع شده خارج مي شود، اين روش البته در دست پزشكان محتاط و ماهر مشكل خاصى بدنبال نداشت ولى در مواردى بدليل بى احتياطى پزشك و يا استفاده از دستگاه هاى غير استاندارد با درجات بالا ، سوختگى پوست و يا فيبروز و سفت شدن منطقه اى زير پوست ديده ميشد که در روش ليپوماتيک شاهد آن نيستيم.
به همين دليل محققان هميشه در جهت اصلاح مشكلات بفكر ابداع و توليد دستگاهايي هستند كه علاوه بر راحت تر بودن ،بيخطر تر و كم عارضه تر هم باشند و اما ليپوماتيکروشي کاملا سرپايي و بدون نياز به بيهوشي بوده وحجم زيادي از چربي تنها در يک جلسه تخليه مي شود که همراه با کمترين ورم و کبودي، درد و بدون خطر ايجاد آمبولي است. روش ليپوماتيک نه تنها باعث افتادگي بيشتر پوست نمي شود بلكه به سفت تر شدن آن نيزكمك مي كند. نکته مهم و جالب اين است که کاهش سايز تا مدتها بعد از عمل ليپوماتيک ادامه دارد و باعث رفع سلوليت نيز ميشود.
ورزش و تغيير سبك وشيوه زندگى كمك به حفظ سايز بدن مي كند. ليپوماتيک بدليل عدم استفاده از ليزر و عدم ايجاد حرارت در بافت چربى امكان فيبروز در بافت زير پوست بسيار كم است و به اين علت انتخاب دستگاه ليپوماتيک براى شكم خانمهايي كه تاكنون زايمان نداشته اند مناسب تر است ، همچنين اين روش براى افرادى كه قبلا ساكشن و يا ليپوليزر شده اند و بافت چربى سفت و فيبروز شده است مناسب تر از ساير روشهاى قبلى است. دستگاه ليپوماتيککه توسط سازمان غذايي دارويي آمريکا اف دى آ تاييد شده است ، ليپوماتيک سيستمي قابل اعتماد اثبات شده است که با روشي بي خطر و موثر و دقيق، اين امکان را مي دهد که ليپوماتيک حجمي از چربي هاي موضعي را بردارد .
درروش Lipomatic، سلول هاي چربي، ابتدا بروش كاملا فيزيكى و نه اشعه و يا حرارت تخريب شده ( توسط حرکات لرزشي کانولا بصورت امولسيون در مي آيد) و سپس اين چربي امولسفيه به آرامي براي پيکر بندي بدن توسط خود دستگاه از بدن خارج مي شود. Lipomatic مشکل ايمني را که در روش سنتي ليپوساکشن وجود داشت را رفع كرده است و سيستم امنيتي فعال آن محافظت از بافت بدن (اعصاب، رگهاي خوني، ماهيچه ها) را برعهده دارد . ليپوماتيک در اين روش هدف، معمولا كم كردن وزن نيست بلكه تغيير سايز، حجم و فرم است . ليپوماتيک اين عمل بسيار راحت و بدون عارضه است و نتيجه آن بسيار رضايت بخش است.
ليپوماتيک البته به طور كلي نتايج عملهاي زيبايي ممكن است كاملا مطابق با تصورات ذهني شما نباشد. مردم عمدتاً بدنبال راهي راحت و بي دردسر هستند تا از دست اين چربي ها خلاص شوند . ولي حقيقت اين است که ليپوساکشن و روش جديدترش ليپوماتيک نه براي کاهش وزن بلکه براي جابجايي چربيهاي بدن کساني طراحي شده است که بطور ارثي توزيع چربي در بدن آنها زيبا نيست .